Bejelentkezés

Válogatott képek

Geokarácsony 2010
2010.12.23, Hőgyész

Majtikával együtt érkeztünk a meghirdetett pontra, ahol először néhány autón kívül senkit sem találtunk Surprised. De hamarosan ismerős hangokra és imbolygó fényekre lettünk figyelmesek, és elő is bukkantak H. Gáborék a Jézuska társaságában, éppen a közeli ládától jöttek Smile. Aztán szépen sorban befutottak a többiek is, jó sokan lettünk és együtt megkerestük a szép fát. Előkerültek a finomságok és az ajándékok, jókat beszélgettünk, jót ünnepeltünk együtt. Köszönjük a Jézuskáknak: berni77-nek és savrobi-nak ezt a szép kis karácsonyi geoünnepséget!

DDRKT6 - Patca

2010.12.03_04, DDRKT6.

A találkozón , Patcán készült képek.

DDRKT5 - Tamási

2010.04.10, DDRKT5.

A találkozón , Tamásiban készült képek.

Balatoni túra

2010.08.11 Révfülöp-Badacsony

Már nagyon hiányzott egy kis kirándulás, ezért elkéretőztem Anditól és a pici lányomtól és útra keltem. Kapóra jött Carlo logja a geokék fórumban, hogy a Balaton-felvidéki kéken túráznak és lehet csatlakozni hozzájuk. Badacsonyban leparkoltam az autót és átvonatoztam Révfülöpre. Ott az állomásról a piroson indultam Kővágóőrsre, ahová megbeszéltük a találkozót. Útbaejtettem a Fülöp-hegyi kilátót a ládáért és a kilátásért (a rejtést eléggé sokáig kerestem, de a végén csak megtaláltam). Kicsit elszámítottam magam, így lekéstem a találkozót Kővágóőrsön, de Salföldön sikerült utolérni Carlóékat Smile. Gyorsan összeismerkedtünk, és együtt folytattuk az utat. Kellemes volt a túra, kis szellő tompította a meleget. Badacsonyban az utunk végén megpihentünk, elfogyasztottuk a megérdemelt célkajákat. Nagyon élveztem a túrát Velük, Márk fantasztikus emberke, egy energiabomba. Köszönöm Nekik a közös kékezést, remélem túrázunk még együtt valamikor.

Úthossz: 23,4 km  szintemelkedés: 732 m

Fekete Harkály Tanösvény

2010.03.27, Fekete Harkály Tanösvényavató túra

Képek a túráról. További információk a tanösvényről: itt.